نظارت بر فعالیت‌های مراکز گردشگری مشهد در نوروز ۹۷

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد گفت: در ایام نوروز ۵۰ بازرس بر فعالیت هزار و ۸۰۰ مرکز گردشگری مشهد نظارت خواهند کرد.

در نوروز ۹۷ بر فعالیت‌های مراکز گردشگری مشهد نظارت می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛احمد دیناری رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد گفت: در ایام نوروز ۵۰ بازرس بر فعالیت هزار و ۸۰۰ مرکز گردشگری مشهد نظارت خواهند کرد.

وی افزود: ۲۵ هزار بازدید نظارتی هم از صنف‌های مختلف مرتبط با خدمت‌رسانی در ایام نوروز توسط ۲۵۰ بازرس رسمی و ۲۰۰ بازرس افتخاری انجام گیرد.

دیناری با اشاره به برپایی نمایشگاه فروش بهاره از ۱۳ تا ۲۰ اسفند امسال گفت: تدارک ۲ هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ، ۱۰۰ تن گوشت قرمز نیز از مهم‌ترین برنامه‌ریزی‌های کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر استان است.

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد اضمن اعلام آمادگی دستگاه‌های مختلف و کمیته‌های یازده گانه ستاد خدمات زائر گفت:کمیته نظارت بر نمازخانه‌های میان‌راهی و سرویس‌ها از ۱۰ اسفند با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، نظارت خود را آغاز می‌کنند و بازدید‌های خود را به صورت مستمر انجام می‌دهند.

انتهای پیام// ز.‌ی


نظارت بر مراکز گردشگری مشهد در ایام نوروز ۹۷

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.