مردم کردستان همواره پایبند به نظام و امام هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندارکردستان گفت: علارغم تمام مشکلات موجود مردم این استان همواره پایبند به نظام و امام هستند و این را در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استاندارکردستان صبح امروز در جلسه هماهنگی مسئولین دفاتر ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های استان که در سالن جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدا و جایگاه والای مقام معظم رهبری گفت: ایشان اعضای ستاد را به عنوان یادگاران جهاد و دفاع مقدس و دفاع فرهنگی نام بردند و مسیری  که باید طی شود مسیر آرامش برای مردم و نظام است.

وی افزود: علارغم تمام مشکلات موجود مردم این استان همواره پایبند به نظام و امام هستند و این را در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند بابراین باید در حد توان باید این مردم را راضی نگه داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندارکردستان بیان کرد: اساس دعوت پیامبران الهی بر محور امر به معروف و نهی از منکر بوده است و تلاش انبیاء و ائمه معصومین در همین راستا بوده و با نبود آن مساله نبوت تعطیل می شود.

خوش اقبال خاطر نشان کرد: وظیفه تک تک ما است که امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه احیا نماییم و اساس انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام نیز بر پایه امر به معروف و نهی از منکر بنا شده است.

وی اظهار داشت: مسئولین باید با اعتقاد قلبی و خالصانه امر به معروف و نهی از منکر را قبول داشته باشند و در این راستا تلاش و همت مضاعف داشته باشند چرا که اگر غیر از این مسیر حرکت کنیم، به بیراهه و ظلمت خواهیم افتاد.

انتهای پیام/ د م

اساس انقلاب اسلامی بر پایه امر به معروف و نهی از منکر بنا شده است

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.