معاون کمیته امداد استان سمنان خبر داد;

خودکفایی 705 خانوار مددجوی کمیته امداد استان سمنان

705 خانوار از مددجویان کمیته امداد استان سمنان با ایجاد فرصت‌های شغلی خودکفا و از چرخه حمایتی خارج شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا خدابنده معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به خودکفایی 705 خانوار مددجوی کمیته امداد استان سمنان گفت : با توجه به اینکه به دنبال توانمند شدن مددجویان هستیم بنابراین تا پایان سال جاری این رقم افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه در یازده ماه امسال یک هزار و ۱۶۰ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجادشده است افزود : عمده مشاغل ایجادشده شامل ۶۴۲ طرح صنعتی و خدماتی، ۳۹۰ طرح دام‌پروری، ۷۱ طرح کشاورزی، ۵۴ طرح صنایع‌دستی و سه طرح شیلات بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه یک هزار و ۱۶۰ فرصت شغلی در این مدت بااعتبار ۲۱ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان ایجادشده است تصریح کرد: ۱۴ میلیارد ۹۴۰ میلیون تومان از منابع بانکی و شش میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان از منابع کمیته امداد تأمین‌شده است.

وی افزود: اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان سمنان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۰۰ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد می کوشد تا با پرداخت تسهیلات از منابع کمیته امداد و قرض‌الحسنه بانکی در قالب وام های اشتغال با هدف خودکفایی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد گام بردارد افزود: آموزش و مشاوره‌های شغلی قبل و بعد از اجرای طرح‌های اشتغال به مددجویان جویای کار ارائه می‌شود.

انتهای پیام / ه

رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.