برگزاری مراسم سوگواری حضرت ام‌البنین(س) در حرم رضوی

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم سوگواری حضرت ام‌البنین(س) و تکریم مقام مادران شهدا در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی گفت: مراسم سوگواری حضرت ام‌البنین(س) و تکریم مقام مادران شهدا امروز پنج‌شنبه، دهم اسفند ساعت ۱۶:۴۰ تا 20 در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برگزار خواهد شد.

وی حجت‌الاسلام سیدآبادی و آیت‌الله قرحی را سخنرانان این برنامه اعلام کرد و افزود: در این مراسم با شکوه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت به مرثیه سرایی و در پایان به قرائت دعای کمیل خواهند پرداخت.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ‏افزون بر برنامه رواق امام خمینی(ره) در مسجد گوهرشاد و رواق دارالحجه نیز برنامه سخنرانی و عزاداری دایر است.

وی افزود: در سلسله جلسات حلقه معرفت کارشناسان حرم مطهر رضوی نیز به شبهات و سوالات زائران در مورد زندگانی این بانوی مکرم و فرزندان برومندشان پاسخ خواهند داد.

حسینی گفت: چون سال‏روز وفات حضرت ام البنین(س) مصادف با روز جمعه و نماز عبادی- سیاسی جمعه است، لذا برنامه روضه‏‌خوانی در پایان اقامه نماز جمعه برگزار می‏‌شود.

انتهای پیام// م.م

ویژه برنامه های شهادت حضرت ام‌البنین(س) در حرم رضوی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.