زادمهر: استقلال مزد زحمات خود را در شهرآورد ۸۶ گرفت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال نسبت به سرخپوشان بهتر بازی کرد و مزد زحمات خود را در این دربی ۸۶ گرفت.

زادمهر: استقلال مزد زحمات خود را در دربی 86 گرفتمحمد زادمهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره شکست پرسپولیس برابر استقلال اظهار کرد: استقلال بهتر از پرسپولیس بازی کرد و مزد زحمات خود را با برتری در دربی ۸۶ گرفت. فشار و استرس برد بر روی بازیکنان پرسپولیس تاثیر گذار بود و آن‌ها نتوانستند بازی همیشگی خود را ارائه بدهند.

او درباره اینکه چرا برانکو اصرار به بازی کردن ربیع خواه دارد، بیان کرد: ربیع خواه بازی تک ضرب انجام می‌دهد و برانکو نحوه بازی او را قبول دارد. از اوضاع و احوال تیم پرسپولیس اطلاعی نداریم تا بدانیم که برانکو به چه دلیل از ریبع خواه در ترکیب اصلی استفاده می‌کند.

برانکو باید درباره بازی نکردن مسلمان پاسخگو باشد

زادمهر درباره بازی نکردن مسلمان تصریح کرد: مسلمان یکی از بهترین پاسور‌های فوتبال ایران است و برانکو به عنوان مسئول فنی باید پاسخگوی این موضوع باشد که به چه دلیل از این بازیکن خلاق در خط هافبک استفاده نمی‌کند.

پرتاب اشیا به داخل زمین در گزارش اینفانتینیو تاثیر گذار است

عضو هیئت مدیره سابق پرسپولیس درباره حضور اینفانتینیو در ورزشگاه آزادی گفت: رئیس فیفا نظرش درباره فوتبال ایران مثبت بود و او بیان کرد که مسائل سیاسی نباید داخل فوتبال شود و حرفه ای‌تر به این رشته ورزشی نگاه کنیم.‌ای کاش هواداران هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس فقط تیم خود را تشویق می‌کردند و ترقه مقابل رئیس فیفا پرتاب نمی‌کردند. این احتمال وجود دارد که رئیس فیفا گزارش بدهد که بازیکنان در داخل زمین ورزشگاه‌های ایران امنیت ندارند و این موضوع در مورد میزبانی نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا تاثیر گذار است. مسئولان فوتبال به تماشاگران گوشزد کرده بودند که نظم و انضباط را در ورزشگاه آزادی رعایت کنند، اما متاسفانه شاهد پرتاب ترقه و انداختن اشیا به داخل زمین بودیم.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان پرسپولیس باید این شکست را فراموش کنند و تمرکز خود را بر روی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار بدهند تا در این رقابت‌ها به موفقیت دست یابند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ورزشی ، دربی 86
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
مزد چیو گرفت این فوتبال در پیتی دیدن داشت آخه
آخرین اخبار