مواد مخدر جاساز شده درکپسول آتش نشانی لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر از کشف ۴۷ کیلو گرم مواد مخدر از دو دستگاه خودرو در دو عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ "حسین یوسف آبادی " فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدرهنگام بازرسی خودرو‌های عبوری در محور اصلی شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مسافر بری ولوو مشکوک و خودرو را جهت بازرسی به پارکینگ منتقل کردند.
وی افزود: در بازرسی فنی و تخصصی ازاتوبوس مسافر بری ۱۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک را که به طرز بسیار ماهرانه و حرفه‌ای که در کپسول‌های آتشنشانی اتوبوس جاساز کرده بودند را کشف کردند.
سرهنگ"یوسف آبادی" ضمن اشاره به تلاش شبانه روزی و طاقت فرسای کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در تشریح عملیات دوم بیان داشت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی نیز حین گشت زنی در محور اصلی شهرستان یک خودرو پژو پارس را که از شرق کشور به سمت تبریز در حرکت بود را متوقف، و در بازسی تخصصی رئیس پلیس مواد مخدر این شهرستان مقدار ۳۶ کیلو و ۳۸۰ گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه در قسمت‌هایی از خودرو جا ساز شده بود، کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در این دوعملیات در مجموع ۴۷ کیلو و ۳۸۰ گرم تریاک کشف، دو خودرو توقیف و چهار قاچاقچی نیز دستگیر، که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در جهت مبارزه با سوداگران مرگ با جدیت و اقتدار اقدامات برجسته و مهمی در سطح کشور  انجام داده است افزود :شهرستان نرماشیر جزء یکی از برترین شهرستان‌های استان کرمان در خصوص کشف مواد مخدر است.

انتهای پیام/ی

کپسول‌های آتشنشانی  پوششی برای حمل مواد مخدر

برچسب ها: اعتیاد ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار