بازجویی از نتانیاهو و همسرش در ارتباط با «پرونده ۴۰۰۰»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش در ارتباط با پرونده رشوه‌دهی به یک شرکت مخابراتی، به صورت جداگانه بازجویی شدند.

بازجویی جداگانه از نتانیاهو و همسرش در ازتباط با «پرونده4000»به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تایمز آو اسرائیل؛ «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش سارا نتانیاهو صبح امروز جمعه در ارتباط با ماجرای بیزک که به « پرونده 4000» معروف است به صورت جداگانه بازجویی شدند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی امروز از سوی پلیس بازجویی شد که قرار است فردا او سفر یک هفته ای خود به آمریکا را آغاز کند.

یک منبع حقوقی به روزنامه «تایمز آو اسرائیل» گفت پلیس با اطلاع دادن اتهامات نخست وزیر رژیم صهیونیستی ، به عنوان یک مظنون از وی بازجویی می کند.

همزمان با بازجویی از نتانیاهو در اقامتگاه شخصی اش در قدس اشغالی، سارا نتانیاهو، همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز با انتقال به دفتر مرکزی مبارزه با فساد اقتصادی در شهر لاد، مورد بازجویی قرار گرفت. بازپرسان پلیس با مطلع کردن همسر نتانیاهو از اتهاماتش، به عنوان یک مظنون از او بازجویی کردند.

بازجویی همزمان از نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش این اجازه را به بازپرسان می دهد تا اسناد مشابه از جمله پیام های صوتی و متنی را همزمان به هر دو نشان دهد.

پرونده جدید فساد مالی نتانیاهو موسوم به «پرونده 4000» که  گفته می شود خطرناکترین پرونده علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی است، در مورد ارتباط بین او و شائول الویخ، صاحب شرکت مخابراتی بیزک و سایت خبری والا است.

 شایان ذکر است پلیس رژیم صهیونیستی با پرونده های 1000، 2000 و 3000 علیه نتانیاهو نیز اعلام جرم کرده است.

«پرونده 1000» درباره هدایای غیرقانونی است که نتانیاهو و همسرش از تاجران خارجی دریافت کرده‌اند. «پرونده 2000» درخصوص رشوه های نخست وزیر رژیم صهیونیستی به روزنامه یدیعوت آحارونوت است تا از این طریق، چهره ای مثبت و خوب از او ارائه شود و «پرونده 3000» مربوط به فساد مالی نتانیاهو در قرارداد معامله زیردریایی های اسرائیلی است.

انتهای پیام/

بازجویی از نتانیاهو و همسرش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار