مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

اکثر برنامه‌ها در یزد پیوست ورزشی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به پیشرفت خوب در زمینه ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: اکثر برنامه‌ها در یزد پیوست ورزشی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به پیشرفت‌های خوبی که در زمینه همگانی کردن ورزش در استان یزد رخ داده است، گفت: اکنون اغلب برنامه‌ها در یزد پیوست ورزشی دارد.

مسعود شریعتی در حاشیه گردهمایی هیئت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای ۳۱ استان کشور در یزد در جمع خبرنگاران با اشاره به کسب رتبه نخست توسط استان یزد در زمینه ورزش همگانی در کشور اظهار داشت: این موفقیت‌ها حاصل همراهی خوب رسانه‌ها در فرهنگ سازی در حوزه ورزش است.

وی بیان کرد: رسانه‌های یزد در اکثر برنامه‌ها در کنار پوشش اخبار، برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن ورزش در بین خانواده‌ها تلاش کرده اند و امروز شاهد به ثمر نشستن تلاشش‌های آن‌ها هستیم، اما برای رسیدن به هدف اصلی، این تلاش‌ها و تعاملات باید افزایش یابد.

شریعتی خاطرنشان کرد: بسیاری از ورزش‌ها با محوریت بخش خصوصی، مشارکت مردم و همراهی بخش دولتی به سمت همگانی شدن رفته اند و اغلب برنامه‌ها در یزد پیوست ورزشی دارد.

وی با بیان اینکه اوج فعالیت ورزش همگانی در گذشته ورزش صبحگاهی بود، عنوان کرد: اکنون در همه پارک‌های سطح استان ورزش صبحگاهی، عصرگاهی و شامگاهی اجرا می‌شود و اکثر باشگاه‌ها نیز فضای خود را در اختیار ورزش همگانی قرار می‌دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد همچنین از مشارکت خوب شهرداری یزد و سپاه الغدیر استان یزد در مسیر همگانی کردن ورزش خبر داد و اظهار داشت: لازم است دستگاه‌های دیگر استان نیز در این مسیر اداره ورزش وجوانان را همراهی کنند و همه با هم در مسیر همگانی شدن ورزش گام برداریم.

انتهای پیام/ص

کسب رتبه ی نخست توسط ورزش همگانی یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار