در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رویکرد شبکه نسیم در سال 97

محمد احسانی گفت: با توجه به شعار «نشاط و سرگرمی» شبکه نسیم، سعی داریم برنامه های بیشتری با محتوا و رویکرد برنامه «کتاب باز» داشته باشیم.

محمد احسانی مدیر شبکه نسیم در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص عملکرد رسانه ملی در سال 96 و چشم انداز برنامه های این شبکه در سال آینده گفت: تا امروز شبکه نسیم با برندهای مختلفی مانند «دورهمی» و «خندوانه» به روی آنتن رفته است، اما احساس می‌کنم که فصل دوم برنامه تلویزیونی  «کتاب باز» با توجه به مهمان‌های متنوع و سلایق مختلفی که در معرفی کتاب داشتند، در نظر سنجی برنامه ها با اقبال خوبی روبرو شد.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل اینکه شبکه نسیم با شعار «نشاط و سرگرمی» پیش می‌رود، سعی داریم برنامه های بیشتری را با محتوا و رویکرد برنامه «کتاب باز» داشته باشیم.

مدیر شبکه نسیم با اشاره به عملکرد رسانه ملی در سال 96 بیان کرد: مطلع هستید که جذب پشتیبانی برای تولید برنامه ها اعم از مادی و معنوی، کار بسیار دشواری در وضعیت فعلی کشور است که سازمان صداوسیما  تا امروز سعی داشته این حمایت ها و پشتیبانی ها را رقم بزند. با توجه به حضور رقبای داخلی و خارجی، همه رسانه ها در تلاش برای جذب مخاطب هستند و ما نیز سعی کردیم  برندهایمان را حفظ و تقویت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: البته در یک برهه زمانی یکسری از برنامه ها مورد توجه مخاطب قرار می گیرند که اگر به آنها رسیدگی نشود و تفکر و ایده جدید به آن تزریق نشود، به تدریج برند خود را از دست می دهند. در همین راستا سعی شده تا با حفظ مخاطب، در جذب بینندگان جدید کوشا باشیم و حتی کسانی که امروزه حالت کاربر پیدا کردند را هم به زمره مخاطبان تلویزیونی بازگردانیم؛ البته این کار ما را سخت تر می کند.

احسانی در پایان با اشاره به برنامه های شبکه نسیم گفت: همانطور که در سال 96 عنوان های جدید در شبکه نسیم ایجاد کردیم، سعی شده در سال 97 هم به معرفی آنها بپردازیم، تا شاهد رضایت بیشتری از سمت مخاطبان باشیم.

 

انتهای پیام/

 

تلاش مسئولان شبکه نسیم برای تقویت برنامه های پرمخاطب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۳:۳۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
شما را بخدا ملت سرگرمی داخلی کم دارد . مجبور به واردات مجازی سرگرمی از بیرون است . لطفا این قسمتش را سال آینده زیادش کنید . دورهمی را لطفا لطفا بیشتر حمایت کنید .