سناتور گراهام: جنگ با کره شمالی در درازمدت ارزش دارد!

سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی آمریکا گفت آغاز جنگ با کره شمالی در درازمدت «ارزش» خواهد داشت.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «لیندسی گراهام»، سناتور جمهوری خواه ایالت کارولینای جنوبی در مصاحبه با شبکه سی ان ان اعلام کرد که جنگ با کره شمالی در درازمدت «ارزش خواهد داشت.»

وی در این خصوص گفت: همه عواقبی که جنگ با کره شمالی ممکن است ایجاد کند در طولانی مدت برای حفظ امنیت و ثبات کشور ارزش خواهد داشت. دولت ترامپ برای اینکه اجازه ندهد کره شمالی با ساخت موشک های هسته ای آمریکا را هدف قرار دهد، این کشور (کره شمالی) را تحت فشار قرار داده است.

لیندسی گراهام این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده است درباره اینکه آمریکا در حال آماده سازی تدابیر لازم برای یک حمله نظامی به کره شمالی است.

این سناتور جمهوری خواه پیش از این هم هشدار داده بود که آمریکا آماده جنگ با کره شمالی است. وی همچنین بارها از اظهارات خصمانه ترامپ  علیه پیونگ یانگ استقبال کرده بود.

یک مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در دولت باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین کشور روز گذشته به اظهارات لیندسی گراهام در حساب توییتر خود واکنش نشان داد و نوشت: گراهام عقلش را به کلی از دست داده است.

تنش در روابط میان آمریکا و کره شمالی به دنبال آزمایش های موشکی و هسته ای پیونگ یانگ، لفاظی ها و تهدیدهای ترامپ علیه «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی و رزمایش های نظامی تحریک‌آمیز واشنگتن نزدیک شبه جزیره کره، در چند ماه اخیر به اوج خود رسیده است.


انتهای پیام/

اظهارات عجیب سناتور گراهام درباره جنگ با کره شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار