مدیرکل راه و شهرسازی استان قم مطرح کرد؛

جلوگیری از توسعه فیزیکی استان قم

صبوری گفت:به دنبال توسعه درون زای شهر قم هستیم و از توسعه فیزیکی شهر جلوگیری خواهیم کرد،چهار هزار هکتار از اراضی شهری قم نیازمند بازآفرینی است و700 هزار نفر در این مناطق سکونت دارند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حسن صبوری،مدیرکل راه و شهرسازی استان قم،با اشاره به پروژه‌های اجرا شده در سکونتگاه‌های غیررسمی در شهر قم گفت:احداث چهار سالن ورزشی،دو واحد آموزشی،9 خانه دانش و زمین چمن مصنوعی، چهار مرکز بهداشتی درمانی و یک کلانتری و نیز 68 هزار متر مربع روکش آسفالت در این سکونتگاه‌ها با هزینه 11 میلیارد تومان صورت گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد:پروژه درمانگاه امام علی النقی(ع) هم اکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این درمانگاه دارای 590 مترمربع مساحت است، احداث این پروژه از امسال آغاز شد و برای تکمیل آن 850 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: سه سال است که برای سه کلان شهر مذهبی یعنی مشهد، شیراز و قم ردیف اعتباری در بودجه در نظر گرفته شده است، اما این ردیف بودجه به قم تخصیص پیدا نمی‌کند، به دلیل این بودجه، ردیف‌های مربوط به قم از بودجه شرکت عمران و بهسازی ایران حذف شده است.

صبوری  یادآورشد: به دنبال توسعه درون زای شهر قم هستیم و از توسعه فیزیکی شهر جلوگیری خواهیم کرد، چهار هزار هکتار از اراضی شهری قم نیازمند بازآفرینی است و 700 هزار نفر در این مناطق سکونت دارند.

انتهای پیام/ح

ردیف بودجه شهرهای مذهبی 3 سال تخصیص نیافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.