پور حاجت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت و مجلس باید ریسک سرمایه‌گذاری در بافتهای فرسوده را کاهش دهند

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن گفت: مجلس و دولت باید با برداشتن قوانین دست و پا گیر، ریسک سرمایه‌گذاری در بافتهای فرسوده را کاهش دهند.

//دولت و مجلس باید ریسک سرمایه‌گذاری در بافتهای فرسوده را کاهش دهدفرشید پورحاجت در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان اینکه خوشبختانه دولت سیاست بسیار خوبی را برای بازار مسکن درپیش گرفته است، اظهار کرد‌:سیاست بازآفرینی شهری باعث شده است روند بازار مسکن تغییر کند که البته این طرح به نوعی بسیار دشوار است.

 وی افزود: دولت به دنبال این طرح هست که بتواند زمینه فعالیت بیشتری را برای بخش خصوصی فراهم کند.

 پورحاجت بیان کرد: کارنامه بخش خصوصی در گذشته نشان داده است که این بخش توانمندی نوسازی و انبوه سازی بسیار قدرتمندی را دارد.امیدواریم دولت بتواند از این فرصت استفاده کند.

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن تاکید کرد: دولت باید با برنامه‌ریزی مناسب‌ بتواند ریسک سرمایه‌گذاری در بافت های فرسوده را کاهش دهد.

 وی تصریح کرد: دولت باید با برنامه‌ریزی و اقدامات مناسب بتواند افق بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاران بخش مسکن ترسیم کند.

 دبیر انجمن انبوه سازان مسکن بیان کرد: ورود مجلس به این طرح و برداشتن قوانین دست و پا گیر می تواند به دولت برای نوسازی بافتهای فرسوده کمک کند.

 وی در پایان گفت: ریسک بافت فرسوده نسبت به ساخت و ساز در سایر مناطق پایین‌تر است بنابراین دولت باید دیدگاه‌های خود را در این صنعت تغییر دهد تا بتواند میزان سرمایه‌گذاری در این حوزه بیشتر شود.

انتهای پیام/

ورود مجلس به نوسازی بافت های فرسوده

برچسب ها: مسکن ، بافت فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار