فراهم شدن زمینه فروش محصولات صنایع دستی بانوان دشتی

فرماندار دشتی با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت خوبی در زمینه صنایع دستی برخوردار است، گفت: زمینه فروش محصولات صنایع دستی بانوان این شهرستان در بازار‌ها فراهم شود.

فراهم شدن زمینه فروش محصولات صنایع دستی بانوان دشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نادری عصر شنبه در آئین افتتاح یک واحد مسکونی در روستای بادامزار از توابع بخش مرکزی ضمن تبریک هفته زن اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در حوزه بانوان صورت گرفته است که به نسبت گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: در همین راستا دولت در جهت توانمند سازی زنان سرپرست خانوار‌ها تسهیلات خوبی پیش بینی کرده است که به زودی پرداخت خواهد شد.

نادری با بیان اینکه این شهرستان از استعداد‌ها و ظرفیت‌های خوبی در زمینه صنایع دستی برخوردار است، ادامه داد: توسعه و تقویت این گونه کارگاه‌ها نقش بسزایی در ایجاد شغل و کارآفرینی زنان سرپرست خانوار‌ها دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر با تلاش‌های صورت گرفته کارگاه‌های صنایع دستی خوبی توسط بانوان در برخی از روستا‌های شهرستان احداث شده که باید زمینه فروش محصولات آن‌ها در بازار‌ها نیز فراهم شود.

انتهای پیام/م

زمینه فروش محصولات صنایع دستی بانوان دشتی فراهم شود

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.