منصوری:

علم و دانش سبب می‌شود تا بیگانگان نتوانند بر ما مسلط شوند

نماینده مردم شهر‌های ساوه و زرندیه در مجلس گفت: علم و دانش سبب می‌شود تا بیگانگان نتوانند بر ما مسلط شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  منصوری نماینده مردم شهر‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر علمی شهرستان زرندیه با اشاره به امنیت موجود در جامعه گفت: امروزه در مقایسه با کشور‌های ۱+۵ حرکت دانشمندان ما را می‌بینید که چگونه سربلند هستند و علم و دانش سبب می‌شود تا بیگانگان نتوانند بر ما مسلط شوند.

منصوری افزود: وظیفه آموزش و پرورش بسیار مهم است چرا که هر کشوری که آموزش و پرورش آن قوی‌تر باشد روبه جلوتر و پیشرفته‌تر در مسائل مهم اقتصادی، فرهنگی سیاسی و اجتماعی است.

وی اضافه کرد: با وجود سرانه کم آموزشی و کمبود فضای آموزشی بسیار کم، دبیران و عوامل اجرایی مدارس کم فروشی نکرده و با ایثارگری وتلاش مضاعف سعی می‌کنند آموخته‌های خود را به دانش آموزان انتقال دهند و نتایج درخشان دانش اموزان حاصل زحمات این عزیزان است.

نماینده مردم شهر‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این ۳۹ سال بعد از انقلاب دیدیم هرجا حرف امام (ره) و مقام معظم رهبری را با گوش جان شنیدیم، پیشرفت کردیم ازجمله در رابطه با مسائل علمی که امروز در رتبه بسیار خوبی در بین کشور‌های در حال توسعه هستیم و این به برکت انقلاب اسلامی و قبول "ما می‌توانیم" توسط مردم و دانشمندان ما بوده است.

انتهای پیام / ج.

سخنان نماینده مردم شهر‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در باره علم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.