همکاری سفیران سلامت برای کاهش خطرات جشن چهارشنبه پایان سال

معاون تربیت‌بدنی و سلامت از همکاری سفیران سلامت برای کاهش خطرات جشن چهارشنبه پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده برای کاهش خطر در جشن چهارشنبه پایان سال عنوان کرد: مانند سال‌های گذشته بخشنامه ایمن‌سازی مدارس برای جشن چهارشنبه پایان سال روی سایت آموزش و پرورش قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه در این روزها بر ایمن‌سازی مدارس تاکید داریم، افزود: طی جلساتی که با معاونان تربیت بدنی و سلامت استان‌ها برگزار می‌شود بر ضرورت ایمن‌سازی مدارس در جشن جهارشنبه پایان سال تاکید می‌کنیم و معاونان تربیت بدنی و سلامت ملزم هستند تا توصیه های لازم را به مدیران مدارس داشته باشند.
 
حمیدی اظهار کرد: از سفیران سلامت کمک گرفتیم تا هماهنگی‌های لازم را با دانش آموزان داشته باشند که کمترین خطر را در این روزها داشته باشیم از طرفی دانش آموزان هم باید خودکنترلی داشته باشند تا این مراسم با کمترین آسیب همراه باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آموزش و پرورش برنامه‌ای وِیژه برای برگزاری جشن پایان سال خواهد داشت یا خیر؟ بیان کرد: مراسم جشن پایان سال معمولا مراسم چهارشنبه سوری در خارج از مدرسه اتفاق می‌افتد اما به طور کلی توصیه ما این است که ایمنی لازم در مدارس رعایت شود همچنین به اولیا توصیه می‌کنیم تا بر دانش آموزان نظارت کافی را داشته باشند.
 
انتهای پیام/
 

تدابیر آموزش و پرورش برای جشن چهارشنبه پایانی سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.