لزوم ارائه خدمات غیر نقدی در حوزه آموزش و پرورش

جلسه شورای آموزش و پرورش شهربابک با حضور برخی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهربابک علیرضا اسدی فرماندار شهربابک با اشاره به جشن یکصدمین سال تأسیس آموزش و پرورش گفت: انشاءالله سعی میکنیم جشنی بگیریم که در سطح استان بی نظیر باشد.

وی با اشاره به برخی مشکلات در حوزه آموزش و پرورش افزود: لازم است که برای حل این مسائل شرکت مس و شرکت‌های اقماری آن ورود کنند.

اسدی ضمن تشکر از ستاد اسکان میهمانان نوروزی در شهربابک ادامه داد: سال گذشته بهترین و با اخلاق‌ترین ستاد اسکان مربوط به شهربابک بود و امیدواریم سال آینده در این خصوص بخش خصوصی هم وارد شود.

علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پرورش باید در عمل ایجاد شود، گفت: مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش زیاد است و نمیتوان به بودجه‌ی دولتی امید زیادی داشت.

وی یاد آور شد: ۹۵ درصد بودجه کشور صرف حقوق پرسنلی می‌شود

اسدی پیشنهاد داد: در آموزش و پرورش باید به صورت غیرنقدی پیشرفت داشته باشیم

وی تأکید کرد: اگر مدارس به شرط رعایت الگوی مصرف را رعایت کنند از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز معافند.

نماینده مردم شهربابک در مجلس تصریح کرد: ما باید خدماتی را در حوزه آموزش و پرورش ارائه دهیم که به صورت غیر نقدی باشد، نظیر افزایش خدمات در بحث درمان افرادی که در حوزه آموزش و پرورش فعالیت دارند.

بعد از این جلسه در دبستان پسرانه رودکی (شاهد) یک زمین چمن مصنوعی افتتاح شد و محمد بخشوده رئیس آموزش و پرورش شهربابک در این خصوص گفت: ساخت این زمین چمن با اعتبار ۶۰ میلیون تومان و زیربنای ۵۰۰ متر مربع از مهرماه امسال آغاز شد و امروز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ی


باید خدماتی را در حوزه آموزش و پرورش ارائه دهیم که به صورت غیر نقدی باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.