هشدار پلیس به مخلان نظم و امنیت در چهارشنبه آخرسال

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به آغاز طرح ویژه نظم و امنیت پایان سال آرامش شهروندان را مهمترین موضوع در آئین چهارشنبه سوری برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ ناصر فرشید جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: هر ساله در ایام پایانی سال طرح ویژه برقراری نظم و امنیت این ایام و نوروز از سویرپلیس برنامه ریزی و اجرا می‌شود.
وی افزود: در این ایام به دلیل تجمع و شلوغی معابر و اماکن مختلف به ویژه مراکز خرید باید به مسائل ایمنی در حفظ اموال شخصی و رعایت احتیاط در عبور و مرور توجه بیشتری داشته باشیم.
سرهنگ فرشید در خصوص چهارشنبه پایان سال تصریح کرد: این آئین ریشه در سنت‌های کهن دارد، اما متاسفانه برخی افراد با آتش بازی‌های خطرناک باعث ایجاد مزاحمت و وقوع حوادثی منجر به گرفتاری و مصیبت برای شهروندان می‌شوند.
وی یادآور شد: از اینرو به شهروندان توصیه می‌شود ضمن مراقبت و نظارت بر فرزندان خود اجازه ندهند در این روز حادثه غم انگیزی برای هیچ شهروندی رخ دهد و خدای ناخواسته چشمی گریان و خانواده‌ای مصیبت زده شود.
وی با اشاره به عملکرد خوب پلیس در کشف انواع مواد محترقه نیز اظهار داشت: جوانان و نوجوانان باید بدانند ایجاد سر و صدا و آتش افروزی در معابر و مزاحمت برای شهروندان به ویژه افراد بیمار بستری در منزل یا بیمارستان، سالمندان، کودکان و... هیچ لذت و هیجانی ندارد.
جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: نیروی انتظامی با استفاده از تمام توان خود در جهت برقراری نظم و امنیت ایام پایان سال انجام وظیفه خواهد کرد، اما شایسته است با احساس مسئولیت سعی کنیم این آئین سنتی برای هیچکس به تلخی سپری نشود.

انتهای پیام/ی

برخورد با مخلان نظم و آرامش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار