حجت الاسلام و المسلمین کرمی مطرح کرد؛

آموزش مهارت‌های زندگی، جوانان را برای زندگی بهتر آماده می‌کند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران گفت: آموزش مهارت‌های زندگی به دانشجویان موجب می‌شود که جوانان برای زندگی بهتر آگاه‌تر شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی کرمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، در بیست و یکمین مراسم جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه تهران که امروز(دوشنبه) برگزار شد، ضمن تبریک ازدواج این دانشجویان، اظهار کرد: ترویج ازدواج به ویژه ازدواج دانشجویی از جمله اهداف رهبر انقلاب است که برای پیشبرد این اهداف این مراسم در سراسر دانشگاه های کشور برگزار شد.

وی افزود: باید جوانان سبک زندگی خود را بر مبنای دین قرار دهند و از تجملات بیش از حد پرهیز کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران گفت: آموزش مهارت‌های زندگی به دانشجویان موجب می‌شود که جوانان برای زندگی بهتر و پیشبرد اهداف زندگی خود، آگاه‌تر شوند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز با تاکید بر سخت نگرفتن جوانان در زندگی زناشویی، گفت: در زندگی خود سخت نگیرید، همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند: با یکدیگر بسازید.

وی ضمن آرزوی خوشبختی برای جوانان، تصریح کرد: درس و تحصیلات عالیه را در راس زندگی خود قرار دهید و القاب مدرن شما را مغرور نکند.

رئیس ستاد اقامه نماز با اشاره به کسب روزی حلال، افزود: زن و شوهر باید لباس یکدیگر باشند، چراکه باید زوجین تکمیل کننده هم باشند و در دام وسایل دنیوی نیفتند.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی گفت: مراقب خصلت‌های دنیوی خود باشید و برای فرزند آوری سخت گیری نکنید.

گفتنی است، در پایان این مراسم ٣٠٠ زوج جوان از دانشگاه تهران برای زیارت امام رضا(ع) عازم شهر مشهد شدند و همچنین در این مراسم، یک جانباز خیر، کمک هزینه ازدواج ٣٠٠ دانشجو را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
مهمترین درسی که باس تو مدارس به دانش آموزا یاد بدن همین مهارتهای زندگیه و باید به جای علوم اجتماعی تدریس بشه
آخرین اخبار