نیلی احمد آبادی:

قوت هر مملکت به واسطه آموزش به دست می‌آید

رئیس دانشگاه تهران گفت: قوت هر مملکتی به دانایی است و این مهم از طریق آموزش به دست می‌آید.

قوت هر مملکت به واسطه آموزش به دست می‌آیدبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران در مراسم درگذشتگان سال 96 این دانشگاه ضمن تسلیت به بازمانده‌های این عزیزان گفت: صحبت کردن در چنین مراسم‌ها سخت است ولی در یک جمله ازطرف خودم و خانواده بزرگ دانشگاه تهران تسلیت عرض می‌کنم.

 وی ادامه داد: یاد و خاطره همه درگذشتگان دانشگاه تهران هموراه آرامش بخش ما و خانواده‌های آن عزیزان است و امیدوارم خداوند به بازماندگان و افراد حاضر در مراسم صبر عنایت فرماید.

رئیس دانشگاه تهران اظهار داشت: مرگ چیزی است که همه ما آن را تجربه می‌کنیم آنچه که مهم است چگونه زیستن و چگونه مردن است که می‌تواند یاد و خاطره ما را زنده نگه دارد.

 نیلی احمد آبادی اظهار داشت: امروزه قوت هر مملکتی به دانایی است به فرهنگ والا و درک بالا است قطعا راه رسیدن به این درک و فرهنگ به واسطه ‌آموزش به دست می‌آید، خوشبختانه در همه جای این کشور می‌شود اثر دانشگاه تهران را به خوبی مشاهده کرد.

 وی گفت: حتی در گوشه کنار این جهان و کشورهای دیگر هم می‌توان آثار دانشگاه تهران را به خوبی درک کرد و این یادگار چگونه به وجود می‌آید؟ غیر از اینکه از طریق اساتیدی که تعلیم می‌د‌هند و کارکنانی که چرخ این دانشگاه را می‌چرخانند.

 رئیس دانشگاه تهران گفت: امسال 112 نفر از اعضای خانواده بزرگ دانشگاه تهران به رحمت خدا رفتند که این مایه تاسف است اما همیشه یاد این عزیزان در گوشه کنار این دانشگاه می‌توان دید.

 نیلی احمد آبادی یاد آور شد: همه ما در کنار یکدیگر و در کنار شما هستیم و دانشگاه تهران همیشه قدردان یکایک استادان،‌ دانشجویان وکارکنان این دانشگاه بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس دانشگاه تهران در مراسم درگذشتگان سال 96 این دانشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.