علیخانی مطرح کرد؛

شهردار تهران به داد مردم خیابان 17 شهریور برسد

عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران می‌خواهم‌ هر چه سریعتر‌ به داد مردم خیابان 17 شهریور برسد‌ و با تأمین رضایت شهروندان اقدام لازم را انجام دهد تا جلوی خسارت بیشتر را بگیرد‌.

شهردار تهران به داد مردم خیابان 17 شهریور برسدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علیخانی‌ عضو شورای شهر تهران در پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به طرح پیاده‌راه خیابان 17 شهریور اظهار کرد: این طرح به صورت غیرکارشناسی‌، غلط و بدون انجام مطالعات انجام شده است و پیوست‌های ترافیکی و اقتصادی در آن وجود ندارد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پیاده‌راه خیابان 17 شهریور با رنگ و لعاب مذهبی انجام شده است، تصریح کرد: حقیقت امر این است که این طرح به صورت دستوری و گازانبری‌ انجام شده است و کارشناسان این منطقه معتقدند این طرح هیچ تأثیری برای منطقه نداشته است.

علیخانی‌ با بیان اینکه 400 میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است، گفت: قیمت روز این طرح بالغ بر 1000 میلیارد تومان می‌شود.

وی با اشاره به ادعای اجراکنندگان طرح مبنی بر اینکه این طرح باعث ایجاد رونق‌ اقتصادی‌ و پایگاه فرهنگی در تهران می‌شود، افزود: نه تنها چنین چیزی رخ نداده است، بلکه علاوه بر ایجاد خسارت و آسیب مستقیم‌ به حدود 1000 واحد صنفی، این طرح حدود 10 هزار شغل و خانواده را متأثر کرده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: نکته تأسف‌بار این است که طرح پیاده راه خیابان 17 شهریور این محله انقلابی و ارزشی را به محلی برای جولان‌ فروشندگان موادمخدر و ایجاد زمینه‌های فساد و فحشا‌ تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی‌ می‌شود با ادامه این طرح و عدم بخشیده شدن سازه‌های غیراصولی‌، غیر مفهومی‌ و عدم اصلاح‌ و بازگشایی مسیر تردد خودروها‌، لطمات سنگینی بر مردم‌، شهر و حتی نظام تحمیل شود‌.

علیخانی خاطرنشان کرد: از شهردار تهران می‌خواهم‌ هر چه سریعتر‌ به داد مردم این منطقه‌ برسد‌ و با اقدام‌ مقتضی‌ و تأمین رضایت شهروندان اقدام لازم را انجام دهد تا جلوی خسارت بیشتر را بگیرد‌.

وی در پایان از پیگیری‌های حبیب‌زاده عضو دیگر شورای شهر و احمد مسجدجامعی‌ تشکر و ابراز امیدواری کرد که هر چه سریع‌تر این مشکل حل شود.

انتهای پیام/

صحبت‌های علیخانی در پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار