مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد؛

معرفی 170طرح اشتغالزای کهگیلویه و بویراحمد به بانک ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 170 طرح اشتغالزای این استان با 596 میلیارد ریال اعتبار برای دریافت تسهیلات فراگیر به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ پروانه نیک مرام افزود: در صورت بهره برداری از این طرح‌ها یکهزار و 549 فرصت شغلی جدید در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود.
وی اظهار داشت: در آخرین کمیته فنی اشتغال این استان 53 طرح اشتغالزایی از محل تسهیلات فراگیر به تصویب رسید.
نیک مرام تصریح کرد: این طرح‌ها با پیش بینی 120 میلیارد ریال تسهیلات 682 شغل جدید ایجاد می‌کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دراین استان یکهزار و 516 طرح اشتغالزا در سامانه کارا ثبت شده است.
وی همکاری بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات را خوب ارزیابی کرد و گفت: بخش گردشگری بیشترین متقاضی تسهیلات را دارد و سایر بخش‌های مشاغل خرد و خدماتی نیز با استقبال مواجه شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بانک‌ها ظرف یک ماه نتیجه هرکدام از این تسهیلات را باید به دبیرخانه کارگروه اعلام کنند.
وی عنوان کرد: متناسب با شرایط و ویژگی‌های طرح‌ها به‌خصوص اشتغالزا بودن آن‌ها و تأثیرشان در رونق تولید تا میزان 6 درصد مشمول دریافت یارانه خواهند شد.
هدف از برنامه اشتغال فراگیر ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای جوانان به‌ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، ارتقای اشتغال پذیری، مهارت آموزی نیروی کار و حفظ و صیانت از نیروی کار موجود کشور است.
بانک مرکزی 200 هزار میلیارد ریال برای اجرای برنامه اشتغال فراگیر در سراسر کشور اختصاص داده که سهم کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و 70 میلیارد ریال است.
 انتهای پیام/غ

ارائه تسهیلات به طرح های اشتغال زا

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.