مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

رتبه برترکهگیلویه وبویراحمددر اصلاح و کاشت گیاهان دارویی

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد: شعار امسال منابع طبیعی با مردم و برای مردم است اگر بخواهیم آن را حفظ کنیم به کمک مردم نیاز داریم و تنها با دستگاه های اجرایی ممکن نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در نخستین روز از هفته منابع طبیعی گفت: امسال شعار هفته منابع طبیعی با مردم و برای مردم است اگر بخواهیم آن را حفظ کنیم به کمک مردم نیاز داریم و تنها با دستگاه ها ممکن نیست.
بهشتی بیان کرد: در بخشی از اقدامات انجام شده در خصوص حفاظت مشارکتی جزء استان های پیشرو بودیم و در زمینه اصلاح و کاشت گیاهان دارویی جزء استان های برتر بودیم چون که احیا و اصلاح را مردمی کردیم.
وی افزود: امروز غبار دل را بزداییم و با شهدا پیمان ببندیم چرا که آن ها با نثار جان خود استقلال را به ما هدیه دادند ما نیز باید برای سرسبز کردن ایران تلاش کنیم.
بهشتی در ادامه گفت: روز شمار هفته منابع طبیعی را داریم بانک رسانه را احداث می کنیم،دستگاه قضایی به عنوان دستگاه قضایی برتر در زمینه حفاظت از منابع طبیعی شناخته شد روز خاصی نیز برای تشکل های مردم نهاد و محیط زیست داریم.
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت:طرح خوبی که در سال گذشته در استان انجام شد و طرح ملی نیز شناخته شد، دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده بودند یک نهال کاشتند و امسال تولید نهال توسط دانش اموزان را در برنامه داریم.
بهشتی ادامه داد: اگر به اقتصاد مقاومتی اعتقاد داریم حفظ منابع طبیعی و خاک و اب یکی از مهمترین وظایف ماست که باید به ان عمل کنیم.
وی در پایان گفت: سه نفر از جانباختگان هواپیما از سازمان منابع طبیعی بودند و یادمان انها که درختی سبز است در شهر یاسوج ایجاد می شود.
انتهای پیام/غ

حفط منابع طبیعی با کمک مردم ممکن می شود

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.