قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی ؛

۹ هزار طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد اجرا شده است

قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: امسال با اختصاص دویست میلیارد تومان اعتبار به کمیته امداد بالغ بر ۹ هزار طرح اشتغال ایجاد گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آسوده در مراسم جشن ازدواج آسان ۹۵ زوج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)در تربت جام افزود:همه این خدمات با محوریت سازگاری خانواده هاست که از نقش تعلیم و تربیت دور نشوند.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) با نگاه خدمت به طبقات محروم جامعه و مردم سالاری دینی کمیته امداد را تاسیس کردند که مهمترین خدمات را به کوخ نشینان ارائه کرده است.

قائم مقام کمیته امداد خراسان  با اشاره به کمک‌های استان قدس رضوی به کمیته امداد افزود:آستان قدس رضوی بیش از صد میلیارد تومان در حوزه اشتغال و در حوزه ازدواج هزار و ۴۴۰ سری جهیزیه به امداد کمک کردند.

امام جمعه موقت شهرستان تربت جام هم در این مراسم با اشاره به سبک زندگی اسلامی گفت:تک بعدی نگاه کردن به زندگی موجب اخلال در زندگی می‌شود و چند بعدی باعث شکست نخواهد شد.

حجت‌الاسلام پیرنیا افزود: عامل شناخت انسان تفکر است که باعث حل مشکلات زناشویی می‌شود و اگر می‌خواهید در زندگی به آرامش برسید اعتماد و اطمینان را در زندگی پیاده کنید.

انتهای پیام //ز. ج.


برگزاری جشن ازدواج اسان در تربت جام

برچسب ها: ازدواج ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار