مسابقات هندبال دانش‌آموزی برترین های خود را شناخت

رییس هیات ورزش دانش‌آموزی خوزستان از برگزاری رقابت‌ های هندبال دانش‌آموزی استان در شهرستان بهبهان و معرفی تیم‌های برتر خبر داد.

حسنعلی افروزی زاده، رییس هیات ورزش دانش‌آموزی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به برگزاری رقابت‌ های هندبال دانش‌آموزی استان از روز یکشنبه (13 اسفندماه) به مدت 3 روز در مقطع ابتدایی و متوسطه دوم در شهرستان بهبهان بیان داشت: در پایان این مسابقات تیم های برتر معرفی شدند.

وی به حضور 12 تیم در مسابقات دوره ابتدایی اشاره و تصریح کرد: مقام اول این مسابقات به بهبهان رسید، شوشتر بر سکوی دوم ایستاد و تیم ‌های ایذه و امیدیه به ترتیب مقام های سوم و چهارم را کسب کردند.

افروزی زاده اذعان داشت:‌ پس از پایان مسابقات دوره متوسطه دوم نیز بهبهان، باغملک و شادگان بترتین مقام های اول تا سوم را از آن خود نمودند.

رییس هیات ورزش دانش‌آموزی خوزستان سطح این دوره از رقابت‌ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: هندبال نیز مانند سایر رشته‌ها به خوبی در ورزش دانش‌آموزی جا افتاده است و امیدوارم در سال 97 شاهد رشد هر چه بیش تر هندبال دانش‌آموزی استان در کشور باشیم.

انتهای پیام/گ

پایان رقابت های هندبال با شناخت برترین ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.