پرداخت تسهیلات به مددجویان خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به هزار و ۳۷۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی تسهیلات پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی مجموع طرح‌های اشتغال راه‌اندازی شده از محل منابع بانک‌های عامل در ۱۱ ماهه امسال را هزار و ۳۷۴ مورد اعلام کرد و گفت: برای ایجاد این طرح‌ها ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از محل منابع بانک‌های عامل به این مددجویان پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۱۱ ماهه امسال ۷۴ درصد از اعتبارات اشتغال مددجویان این نهاد از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها جذب‌شده است، افزود: امیدواریم با اهتمام بانک‌ها ۲۶ درصد باقی‌مانده این اعتبارات نیز به مددجویان پرداخت شود.

اهرابی درباره سهمیه بودجه اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی در سال ۹۶، گفت: امسال ۳۶ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی مددجویان این نهاد اختصاص یافت که ۳۴ میلیارد تومان آن به بانک‌ها ابلاغ شد.

وی با اعلام اینکه امسال دو هزار و ۸۷۴ مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی متقاضی دریافت تسهیلات خوداشتغالی شدند، افزود: پرونده تمامی این افراد برای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک‌ها معرفی شدند که ۷۶۹ مورد از این پرونده‌ها به دلایل مختلف از سوی بانک‌ها عودت داده شدند.

انتهای پیام/آ


اختصاص ۳۶ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.