با هدف ارتقای سلامت زائران و مسافران؛

مانور سلامت نوروزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهداجرا شد

مانور سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور تیم‌های بازرسی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرا شد.

مانور سلامت نوروزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهداجرا شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان خراسان رضوی در این مانور گفت: با هدف ارتقای سلامت زائران و مسافران  طرح سلامت نوروزی در مناطق تحت پوشش این دانشگاه تا  ١٥ فروردین ماه ٩٧ برگزار می‌شود.


باباخانی افزود: امسال فعالیت این طرح  در قالب ١٤٨ تیم بازرسی و ٩ تیم نظارتی و با حضور ٣٣٦ بازرس در مشهد و دیگر شهرستان‌های تحت پوشش اجرا خواهد شد.

وی گفت: در قالب این طرح اماکن، محل‌های اقامتی و مراکز اقامتی بین راهی به طور مستمر بازدید و نظارت می‌شوند و همچنین آزمایش و کنترل کمی و کیفی از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی و آشامیدنی مانند رستوران و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی انجام می‌شود.

مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: هر گونه شکایات بهداشتی زائران و مجاوران امام رضا (ع) از طریق تلفن ۱۹۰ دریافت و به طور جدی پیگیری می‌شود.

گفتنی است اکیپ‌های بازرسی با هدف اطلاع رسانی و حساس سازی جامعه، پس از اتمام مراسم به صورت نمادین مسیر کوهسنگی تا میدان پارک را با خودرو‌های ویژه این طرح طی کردند.
 
انتهای پیام//ا.س
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار