رونمایی از اپلیکیشن شهر مشهد ویژه نوروز ۹۷

شهردار مشهد از آماده سازی ۳۰ هزار پارکینگ، طراحی اپلیکیشن شهرمشهد و اضافه شدن ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و مینیبوس جدید به ناوگان حمل و نقل درون شهری مشهد ویژه نوروز ۹۷ خبرداد.

رونمایی از اپلیکیشن شهر مشهد ویژه نوروز ۹۷قاسم تقی زاده خامسی شهردار مشهد در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در خصوص تفاوت برنامه‌های شهرداری مشهد با سال‌های قبل گفت: امسال هم مانند سال‌های قبل شهرداری مشهد و شهرداری‌های سراسر خراسان رضوی فعالیت‌های ویژه خود مخصوص نوروز را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به این که تلاش شهرداری مشهد انجام فعالیت‌های جدید بوده است افزود: از جمله فعالیت‌های متفاوتی که نسبت به سال قبل انجام می‌شود می‌توان به آماده سازی ۳۰ هزار پارکینگ برای زایرین و طراحی اپلیکیشن شهر مشهد برای رفع نیاز‌های زائرین اشاره کرد.

شهردار مشهد با اشاره به این که شهروندان با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند تمامی پارکینگ‌های خالی شهر را مشاهده کنند ادامه داد: امسال ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و مینیبوس جدید به ناوگان حمل و نقل درون شهری مشهد اضافه می‌شود،هم چنین خط ۱ و ۲ قطار شهری در ایام نوروز به هم متصل خواهد شد و گل کاری‌ها در سطح شهر به صورت ویژه انجام می‌شود.

انتهای پیام// ز.‌ی
 


اعلام آمادگی شهرداری مشهد برای استقبال از زائرین نوروزی

برچسب ها: شهرداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.