به منظور ساماندهی ترافیک شهری؛

طرح پارکبان در دو بلوار اصلی چناران اجرا می‌شود

شهردار چناران گفت: به منظور ساماندهی ترافیک شهری طرح پارکبان در دو بلوار اصلی چناران اجرا می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ هادی بارویی در جلسه مشترک شهردار و اتاق اصناف افزود: متاسفانه هم اکنون خیابان‌ها و معابر داخل شهر و بویژه بلوار‌های اصلی، گنجایش پارک خودرو‌های شهروندان را ندارد و این موضوع به عنوان یک عامل تهدید کننده برای شهر چناران محسوب می‌شود.

وی  با تاکید بر ضرورت اجرای سریعتر طرح پارکبان به منظور ساماندهی ترافیک داخل شهر گفت:با نزدیک شدن به ایام پایانی سال که این حجم از این خودرو‌ها از روستا‌های اطراف شهر جهت تأمین خرید شب عید به مرکز شهرستان وارد می‌شوند و خیابان‌های اصلی شهر  با کمبود فضای پارک این وسایل نقلیه مواجه می‌شود که همین امر موجبات نارضایتی شهروندان شده است.

شهردار چناران  افزود: علاوه بر ضرورت کنترل مسائل ترافیکی در داخل شهرمان از سوی عوامل راهور، باید نسبت به اجرای سریعتر طرح پارکومتر در این شهر اقدام کنیم و چاره‌ای جز این نیز نداریم.


بارویی گفت: در شهر ما به دلیل عدم توجه به ایجاد فضا‌هایی جهت پارکینگ‌های عمومی که لازمه هر شهری است احداث چنین اماکنی به شدت مورد نیاز است و به جهت همین خلأ در حال حاضر با مشکل مواجه شده‌ایم و خود کسبه و بازاریان هم درگیر همین معضل شده‌اند، زیرا دسترسی آسان به تخلیه بار و رفت و آمد را برای این قشر از جامعه شهری با مشکل روبرو کرده است.

وی افزود: دراین بین با توجه به حضور گسترده مردم شهرستان در شهر جهت خرید که اکثراً با وسایل نقلیه شخصی به داخل شهر می‌آیند و بویژه در هنگام عصر، ترافیک سنگین‌تر می‌شود و پیدا کردن جای پارک هم سخت‌تر، بنابراین مالکان این خودرو‌ها به ناچار اقدام به پارک دوبل می‌کنند که این خود باعث بوجود آمدن گره ترافیکی می‌شود.

شهردار چناران گفت: به همین منظور قصد داریم تا چند روز آینده نسبت به اجرایی کردن پارکبان در بلوار امین خمینی (ره) و طالقانی با کمک بخش خصوصی اقدام کرده تا از این طریق بخشی از معضل کمبود جای پارک را مدیریت کنیم.
 
انتهای پیام//م.ط
برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.