فعال بودن نوروزی ۴۰۵ نانوایی مازندران

۴۰۵ واحد خبازی نوروز سال ۹۷ در مازندران کشیک هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید محمد جعفری مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ گفت: خبازی‌ها مشمول طرح کشیک نوروزی به منظور سهولت دسترسی مسافران نوروزی به نصب بنر بر درب واحد صنفی خود می‌پردازند.
وی افزود: نمایندگی‌های شرکت غله در شهرستان‌ها با هماهنگی فرماندار و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها لیست کلیه واحد‌های خبازی طرح کشیک را تهیه و بصورت بنر در ورودی هر شهرستان بمنظور اطلاع رسانی به مسافران عزیز اقدام خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ با اشاره به توریستی بودن استان مازندران و ترافیک سنگین جاده‌ای بویژه در غرب استان به تمهیدات این شرکت اشاره کرد و گفت: سهمیه نیمه اول فروردین خبازی‌های استان زودتر از ماه‌های قبل بهمراه ۶۵۵ تن سهمیه آرد فوق العاده جهت واحد‌های خبازی کشیک، پیش از آغاز ایام عید به شهرستان‌ها ارسال می‌شود.
جعفری افزود: با تمهیدات صورت گرفته و ذخیره سازی آرد کافی در انبار شهرستان‌ها هیچ نگرانی و کمبودی در خصوص آرد مورد نیاز واحد‌های خبازی در استان وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز با تعیین همکاران کشیک و بازرسان میزان بازرسی از کارخانجات آرد و واحد‌های خبازی افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/ک


ساماندهی ۴۰۵ نانوایی برای تامین نان در نوروز

برچسب ها: نان ، تعطیلات نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار