فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مطرح کرد؛

رژیم صهیونیستی از فروپاشی توسط ایران هراس دارد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت :خوشبختانه تمامی اهداف اولیه انقلاب که همان استقلال، آزادی، جمهوریت و تشکیل نظام اسلامی بوده، محقق شده‌است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در همایش استانی ائمه جمعه لرستان، اظهار کرد: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، ایران در وضعیت مطلوب و روبه جلویی قرار دارد.

وی افزود: خوشبختانه تمامی اهداف اولیه انقلاب که همان استقلال، آزادی، جمهوریت و تشکیل نظام اسلامی بوده، محقق شده‌است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان رانده‌شدن آمریکا از منطقه توسط ایران را شاهکار و معجزه‌ای بزرگ دانست و افزود: در آینده‌ای نزدیک شاهد سقوط بلوک غرب نیز خواهیم بود.

سردار کشکولی بیان داشت: در حال حاضر رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت ممکن قرار داشته و به اذعان خود از فروپاشی توسط ایران هراس دارد.

وی ادامه داد: همچنین امروز عربستان وضعیت بدی داشته و در نگاه مردمی و جامعه بین‌الملل حکومتی خون‌خوار و سفاک است که هر چه بیشتر دست و پا می‌زند بیشتر در لجن گرفتار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با ابراز اینکه در سال جاری چهار رفراندوم بی‌نظیر در ایران برگزار شد، گفت: حضور ۷۲ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، رای ۷۶ درصدی مردم به تایید انقلاب و مولفه‌های آن در نظرسنجی مهرماه، و حضور همیشگی باشکوه مردم در راهپیمایی ۹ و ۱۳ دی چهار رفراندوم بی‌نظیر سال ۹۶ بوده است.

کشکولی با ابراز اینکه نمره ولایت‌پذیری استان بالای ۸۳ درصد بوده، بیان کرد: با تمام مشکلات و هجوم‌های فرهنگی و سیاسی مردم همچنان در صحنه بوده و خواهان اسلام و انقلاب هستند.

وی در ادامه گفت: اگرچه تحریم‌های اقتصادی و چالش‌های فرهنگی آزاردهنده بوده، اما مشکل جدی برای کشور به وجود نیاورده است.

انتهای پیام/د

مردم همچنان خواهان نظام و انقلاب هستند

برچسب ها: سپاه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار