۷۹۷ هکتار اراضی ملی در دیر بوشهر رفع تصرف شد

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری دیر استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با تشکیل ۱۰۳ فقره پرونده ۷۹۷ هکتار از اراضی ملی در این شهرستان از دست متصرفان خارج و به نفع دولت ثبت شد.

۷۹۷ هکتار اراضی ملی در دیر بوشهر رفع تصرف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  خلیل دوراهکی روز چهارشنبه بمه ناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: این اقدام با همکاری دادگستری و منابع طبیعی صورت گرفته و نشان از عزم جدی در دفاع از انفال عمومی است.

وی اضافه کرد: افرادی که ذیحق بودند نیز به حق قانونی خود رسیدند و رضایت مندی عموم مردم حاصل شده است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دیر اظهارداشت: در زمینه استعدادیابی و تخصیص زمین به طرح‌های عمرانی تاکنون ۲۴۱ هکتار تخصیص و یکهزار و ۸۰ هکتار در دست بررسی و استعدادیابی برای درخواست سایت‌های پرورش میگو در روستا‌های گزنگ، جبرانی، الی شمالی و شرکت‌های پتروشیمی است.

وی اظهارداشت: امسال ۴۰ هزار اصله نهال جنگلی و بیابانی و ۲۲ هزار اصله نهال حرا در این شهرستان کاشته شد که هدف از اجرای این طرح توسعه فرهنگ جنگلکاری و فضای سبز در شهرستان است.

دوراهکی، مشارکت مردم در توسعه فرهنگ درختکاری را مهم دانست و گفت: بدون مشارکت عموم مردم توسعه فرهنگ درخت کاری امکان پذیر نیست و برای این هدف انجمن‌های زیست محیطی شهرستان در گسترش فرهنگ درختکاری همکاری خوبی دارند.

انتهای پیام/م

رفع تصرف ۷۹۷ هکتار اراضی ملی در دیر بوشهر 

برچسب ها: محیط زیست ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.