درختکاری خانه تا کارخانه در منطقه صنعتی عسلویه

قائم مقام وزیر نفت گفت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه طرح‌های زیست محیطی وزارت نفت طرح درختکاری طرح خانه تا کارخانه از مسیر جم تا سایت‌های صنعتی عسلویه توسعه می‌دهد.

درختکاری خانه تا کارخانه در منطقه صنعتی عسلویهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مرضیه شاهدایی در آئین کاشت ۹۹۹ نهال در کوی پردیس جم، با تاکید بر نقش مهم درختکاری و توسعه فضای سبز در تلطیف هوای مناطق صنعتی اظهار داشت: یکی از رویکرد‌های وزارت نفت توسعه درختکاری و فضای سبز در مناطق صنعتی است.

وی با بیان اینکه وزارت نفت برنامه‌های خود را برای توسعه فضای سبز دنبال می‌کند افزود: در این راستا طرح‌های مهمی تدوین و اجرایی شده که کاشت ۹۹۹ نهال در جم در همین راستا است.

قائم‌مقام وزیر نفت با تاکید بر توجه به مسئولیت‌های اجتماعی مناطق پیرامونی تاسیسات وزارت نفت گفت: ساخت مدرسه، توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس، توسعه فضای بهداشتی و ساخت سالن‌های ورزشی از جمله برنامه‌های در حال انجام وزارت نفت برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی است.

شاهدایی با تاکید بر اجرای برنامه‌های زیست محیطی تاکید کرد: در هر منطقه‌ای که صنعت وجود دارد به سبب آسیب‌هایی که به محیط زیست وارد می‌شود باید برنامه‌های حفاظت از محیط زیست اجرایی شود.

وی از اجرای طرح درختکاری در مسیر تاسیسات نفتی، گازی و مجتمع‌های پتروشیمی خبرداد و افزود:در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه طرح‌های زیست محیطی وزارت نفت طرح درختکاری طرح خانه تا کارخانه از مسیر جم تا سایت‌های صنعتی عسلویه توسعه می‌دهد.

قائم مقام وزارت نفت با اشاره به هفته زن و تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: دولت برای زنان ایرانی و اعتلای جایگاه زنان برنامه‌های خوب و منسجمی تدوین کرده است.

شاهدایی با تاکید بر استفاده از زنان در پست‌های مدیریتی تصریح کرد: استفاده از زنان در سمت‌های مدیریتی از جمله برنامه‌هایی است که در وزارت نفت پیگیری شده و باید از ظرفیت زنان در زمینه‌های مختلف استفاده کرد.

انتهای پیام/ م

طرح درختکاری خانه تا کارخانه در منطقه صنعتی عسلویه اجرا می‌شود

برچسب ها: محیط زیست ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.