مدیرکمیته امداد استان کرمان؛

راه‌اندازی ۴۵۰ پایگاه جشن نیکوکاری دراستان کرمان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمان گفت:۴۵۰ پایگاه جشن نیکوکاری در سطح استان کرمان راه اندازی شده است.

راه‌اندازی ۴۵۰ پایگاه جشن نیکوکاری دراستان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،جشن نیکوکاری صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سطح پایگاه‌های جشن نیکوکاری در استان کرمان آغاز شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین امان‌الله علیمرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم جشن نیکوکاری که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان و جمعی از مسئولان این استان به‌صورت نمادین در محل پایگاه جشن نیکوکاری میدان بسیج کرمان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و هفته احسان و نیکوکاری گفت: احسان و نیکوکاری جزء جدانشدنی از فرهنگ ملی و دینی ما ایرانیان است.

وی افزود: فرهنگ ازخودگذشتگی، ایثار و توجه به دیگران فرهنگی است که در ملت ایران نهادینه‌شده و در اعتقادات مردم ریشه دارد و مردم ایران همواره خود را واسطه خیر می‌دانند و در امور خیریه پیشتاز بوده و هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیمرادی افزود: امیدواریم در آستانه سال نو مردم خیر و نیکوکار ایران با مشارکت در جشن نیکوکاری به کمک نیازمندان و ایتام بشتابند و با کمک‌های خود لبخند شادی را بر لب افراد نیازمند و ایتام بنشانند.

یحیی صادقی؛ مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در این مراسم بابیان اینکه جشن نیکوکاری روز گذشته همزمان با سراسر کشور در مدارس سراسر استان کرمان برگزار شد، گفت: امروز ۱۷ اسفند نیز مانند هرسال جشن نیکوکاری در سطح پایگاه‌های کمیته امداد در حال برگزار است.

وی افزود: ۴۵۰ پایگاه جشن نیکوکاری برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سراسر استان کرمان راه‌اندازی شده و آماده دریافت کمک‌ها نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نوع‌دوست استان هستند.

گفتنی است:نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان مبلغ دو میلیون تومان و استاندار کرمان نیز مبلغ سه میلیون در این جشن کمک کردند.

انتهای پیام/ح

جشن نیکوکاری وکمک های مردمی درکرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار