پلمپ ۲ واحد صنفی تهیه وتوزیع مواد محترقه در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از پلمب ۲ واحد صنفی تهیه وتوزیع ۴ هزار و ۱۵۰ عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ رامین شمس فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از مراسم چهارشنبه آخر سال طرح برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در شهرستان تنکابن به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی پس از برسی‌های همه جانبه و تجقیقات پلیسی موفق به شناسایی ۲ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و آتش زا در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت:: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران  متهمان را دستگیر و در بازرسی از واحد‌های صنفی آنان ۴ هزارو ۱۵۰ عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

سرهنگ شمس افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به دلیل سلب آسایش شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به پلمب واحد‌های صنفی متهمان، گفت: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/آ

پلمپ واحد صنفی در تنکابن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.