مسئول بسیج دانشجویی لرستان خبر داد؛

اعزام بیش از ۱۷۰۰ دانشجوی لرستانی به اردو‌های راهیان نور

مسئول بسیج دانشجویی لرستان از اعزام بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ دانشجوی استان طی ماه جاری به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حسین محمدی، با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است، اظهار کرد: ارزش‌های دفاع‌مقدس ارزش‌های ماندگاری بوده که بایستی به نسل‌های نوپا انقلاب انتقال یابد.

وی خاطرنشان کرد: اتکای امروز ما به دستاورد‌های انقلاب از جمله خودباوری، خوداتکایی و اقتدار است.

مسوول بسیج دانشجویی لرستان اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی را گامی موثر در جهت معرفی ارزش‌های دفاع‌مقدس به این قشر دانست و افزود: از سوم اسفندماه سال جاری اعزام دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب آغاز شده و اعزام‌ها تا بیست‌ودوم ادامه خواهد داشت.

محمدی گفت: تاکنون سه کاروان اعزام شده و دو کاروان دیگر نیز در روز‌های آینده اعزام می‌شوند.

وی از بازدید بیش از یک‌هزار دانشجوی لرستانی از مناطق عملیاتی خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با اعزام این پنج کاروان طی ماه جاری، بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ دانشجوی استان از مناطق عملیاتی جنوب دیدن کنند.

مسوول بسیج دانشجویی لرستان افزود: این تعداد دانشجو از تمامی دانشگاه‌ها و واحد‌های استان بوده که از مناطق عملیاتی همچون شلمچه، فکه، دهلاویه و طلائیه بازدید می‌کنند.

محمدی با ابراز اینکه محتوایی غنی از فرهنگ ایثار و شهادت برای بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی پیش‌بینی شده، افزود: این مهم توسط راویان و روحانیون کاروان راهیان‌نور صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/د

اعزام بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ دانشجوی لرستانی به مناطق عملیاتی جنوب

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.