واحد‌های صنفی ملزم به درج قیمت روی کالا‌ها هستند

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: واحد‌های صنفی ملزم به درج قیمت کالا و ارائه فاکتور به خریداران هستند.

واحد‌های صنفی ملزم به درج قیمت روی کالا‌ها هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد ابراهیم صداقت معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: طرح نظارت بر بازار نوروزی که از اوایل اسفندماه با مشارکت ۳۰۰ بازرس این سازمان و همچنین مجموعه اتاق اصناف آغاز شده و در حال اجراست تا بیستم فروردین ۹۷ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه واحد‌های صنفی ملزم به درج قیمت کالا و همچنین ارائه برگ فروش (فاکتور) به خریداران هستند، اظهار کرد: شهروندان میهمانان و مسافران نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

صداقت با بیان اینکه شهروندان حتما از واحد‌هایی خرید کنند که برچسب قیمت بر روی کالا‌های آن‌ها درج شده است، ادامه داد: واحد‌های صنفی حتما باید فاکتور‌های خرید را در محل کسب آماده داشته باشند تا در صورت مراجعه بازرسان این معاونت آن‌ها را ارایه دهند و چنانچه این فاکتور‌ها را نداشته باشند تخلف محسوب شده و برای آن‌ها پرونده تشکیل و به تعزیرات ارسال می‌شود.

وی گفت: با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال، نظارت بر عرضه مواد غذایی به ویژه شیرینی، خشکبار و میوه و همچنین دفاتر صدور بلیت اتوبوس و همچنین فعالیت دفاتر هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی را تشدید خواهیم کرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به تشدید نظارت بر رستوران ها، تصریح کرد: هیچ رستورانی مجاز به گرفتن حق سرویس و همچنین مالیات بر ارزش افزوده بر روی نوشیدنی‌های صنعتی و کارخانه‌ای از مشتری نیست.
انتهای پیام/ر

واحد‌های صنفی ملزم به درج قیمت کالا به خریداران هستند

برچسب ها: تغذیه ، صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار