امام جمعه سمنان:

حجاب قانون خدا و از ضروریات دین است

امام جمعه سمنان با بیان اینکه حجاب و عفاف مهم‌ترین ویژگی زنان مسلمان ایرانی است گفت : حجاب قانون خدا و از ضروریات دین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه هفته سوم اسفندماه 96 در سمنان گفت : حجاب قانون خدا و از ضروریات دین است و همه مسلمانان به این مساله پایبند هستند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای با مطرح کردن مسئله حجاب اجباری درصدد ایجاد انحراف در افکار عمومی دارند افزود : این طرح در واقع سخنانی بیهوده و ضد ارزشی است و تنها هدف آنان تخریب چهره نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه سمنان تصریح کرد : بیان درد مردم از سوی ائمه جمعه مخالفت با دولت نیست بلکه تنها با تبیین مصایب و درد موجود در جامعه و راهکاری برای حل این معضلات را خواستار هستند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به گرامیداشت هفته شهدا در روز بیست و دوم اسفند گفت : کار بنیاد شهید که با خانواده شهدا و ایثارگران سرو کار دارند بسیار اررشمند و خدمت مقدس است.

وی با فرارسیدن چهارشنبه آخر سال خطاب به جوانان با بیان اینکه اسلام با شادی مخالف نیست اما با مردم‌آزاری و خودآزاری مخالف است از آنان خواست چهارشنبه‌سوری را به چهارشنبه‌سوزی تبدیل نکنند.

امام جمعه سمنان گفت : گفت: راه رسیدن به خوشبختی از طریق تقوا و حب حضرت محمد (ص) و آل او حاصل خواهد شد.

انتهای پیام / ه

جزئیات خطبه های نماز جمعه هفته سوم اسفندماه 96 سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار