ایستادگی مسئولین در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان

امام جمعه اسدآباد با اشاره به سفر وزیرخارجه فرانسه به کشورمان گفت: لازم است مسئولین در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن ایستادگی کنند.

مسئولین در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن ایستادگی کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان;حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد،امام جمعه اسدآباددر خطبه‌های این هفته شهر اسدآباد ضمن تبریک روز زن به همه بانوان بیان کرد: حضرت زهرا(س) الگویی کامل برای زنان این سرزمین است.

وی گفت: حرکت مسئولین شهرداری در برپایی مراسم رقص دختران امری سخیف و محکوم است که متولیان آن باید جوابگوی این حرکت خود باشند.

امام جمعه اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش به سفر وزیرخارجه فرانسه به کشورمان اشاره کرد و گفت: لازم است رییس جمهور و مسئولین وزارت خارجه در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن ایستادگی کنند.

وی با اشاره به ایام پایانی سال گفت: در آستانه حوادث شب چهارشنبه آخرسال لازم است والدین فرزندان خود را توجیه کرده و هشدارهای پلیسی را به آنان گوشزد کنند.

حسینی‌مجد در پایان خطبه ها نیز به سفر معنوی راهیان نور اشاره کرد و افزود: اینگونه سفرها نسل جدید را با جانفشانی‌های شهدا آشنا می‌کند.

همچنین در پایان به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر از مادران و خواهران شهید و بانوان فعال حوزه علمیه و ستاد برگزاری نماز تجلیل شد.

انتهای پیام/خ

مسئولین در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن ایستادگی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.