امام جمعه موقت میبد:

در برابر گناه و حرام علنی، تمام ارکان حکومت موظف به ایستادگی هستند

امام جمعه موقت میبد با اشاره به برخی از هنجارشکنی‌های صورت‌گرفته درخلال برگزاری جشنواره حرکت و برکت در میبدگفت: مقامات قضایی شهر میبد موظف‌اند به این قضایا رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت‌الاسلام محمد اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میبد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر اظهار داشت: پیام حضرت زهرا(س) برای همه عالمیان بویژه زنان، دفاع و حمایت از حریم ولایت، ایثار در راه ارزش‌های اسلامی و رعایت حجب و حیا می‌باشد.

اعرافی در ادامه با اشاره به برخی از سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار مداحان گفت: دشمن با تلاش بی‌وقفه و هزینه‌ها و تبلیغات فراوان درصدد از بین بردن هویت و استقلال زن مسلمان و شیعه است.

امام جمعه موقت میبد با انتقاد به سخنان نادرست برخی مسئولین از جمله بعضی نمایندگان مجلس در خصوص مسئله حجاب خاطرنشان کرد: طرح مسئله حجاب اجباری از سوی برخی افراد موجب برانگیخته شدن حساسیت رهبر معظم انقلاب شده است.

وی افزود: حجاب یک هنجار و ساختار خوب اجتماعی است که در وجود میلیون‌ها زن مسلمان و شیعه ایرانی نهادینه شده و زنان مسلمان کشور ما آن را با اختیار پذیرفته‌اند.

اعرافی با بیان این مطلب که برخی افراد با تهمت زدن به امام خمینی (ره) همان خط دشمن را پیروی می‌کنند، تصریح کرد: امام خمینی (ره) حجاب را که یک مسئله دینی و شرعی است، برای همه زنان توصیه فرموده‌اند.

خطیب جمعه میبد اضافه کرد: در برابر گناه و حرام علنی که در جامعه رخ می‌دهد، تمام ارکان حکومت از جمله قوه‌ قضاییه، مقننه و مجریه موظف به ایستادگی هستند.

وی با اشاره به هنجارشکنی‌های اخیر صورت‌گرفته طی مراسمی در برج میلاد و ورود دادستان کل کشور به این مسئله گفت: توطئه و نقشه دشمن آن است که قبح گناه علنی در جامعه را بشکند و ذهن جوانان را از امور مهم کشور منحرف کند.

همچنین اعرافی با اشاره به هنجارشکنی‌های صورت‌گرفته درخلال برگزاری جشنواره حرکت و برکت در میبد تأکید کرد: مقامات قضایی شهر میبد موظف‌اند به این قضایا رسیدگی کنند.

امام جمع موقت میبد در پایان با قدردانی از اظهار محبت مردم متدین و خانواده های شهدا در خصوص واکنش وی به هنجارشکنی‌های اخیر در میبد ابراز داشت: این واکنش، کمترین وظیفه من بود و ما تا زمانی که جان در بدن داریم، در برابر ساختارشکنی‌ها خواهیم استاد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه میبد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار