نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر برای مبارزه با فساد و تبعیض، نیازمند صدای بلندی از جریان رسانه‌ای هستیم که بتواند با دفاع درست و عمیق از انحراف جامعه اسلامی جلوگیری کند.

مبارزه با فساد تنها با صدای بلند رسانه‌ها ممکن استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ امیرحسین قاضی زاده در اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت::تمام خلقت به خاطر وجود حضرت زهرا (س) خلق شده‌است و به حیات ابدی می‌رسد.

وی با اشاره به شخصیت ابوذر و اینکه ایشان وصی زهرا (س) بودند و در زمان خانه نشینی حضرت علی (ع) در مقابل هر انحرافی ایستادگی می‌کردند افزود: ابوذر بلندگوی اسلام بود به همین منظور انتخاب نام ابوذر برای این جشنواره کار پسندیده‌ای است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در فریاد‌های ابوذر هیچ گاه اسلام زیر سوال نرفته است گفت:برای دفاع از حق توجه داشته باشید که هیچگاه نباید دست آورد‌های اصلی انقلاب زیر سوال برود.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه ابوذر نماد عدالت خواهی است ادامه داد:برای مبارزه با فساد درجامعه امروز نیازمند صدای رسانه‌ای هستیم که بتوانند با دفاع درست و عمیق از انحراف در نظام اسلامی جلوگیری کنند.

سید ناصر نعمتی دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز در این مراسم با اشاره به این که هزارو ۳۴۳ اثر به دبیر خانه ارسال شده است گفت: آثار دریافتی در ۳ محور تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، انقلاب اسلامی، شهر و شهروندی آثار را دریافت شده است.

انتهای پیام //ز.‌ی
 


برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.