نظارت مستمر بر رستوران ها در ایام نوروز / کشف ۱۷۸کیلوگرم گوشت و مرغ ناسالم

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از نظارت ویژه بهداشتی بر رستوران های طاقبستان و تعطیلی یک واحد خبر داد.

نظارت مستمر بر رستوران ها در ایام نوروز / کشف  ۱۷۸کیلوگرم گوشت و مرغ ناسالمبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛علیرضا امیری معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه  گفت: اکیپ بازرسی بهداشتی مشترک ادارات دامپزشکی، مرکز بهداشت، نیروی انتظامی،اصناف، امان، اجرائیات شهرداری به همراه قاضی ویژه تعزیرات حکومتی رستوران ها و غذا خوری های منطقه طاقبستان را مورد نظارت و بازرسی های ویژه بهداشتی قرار دادند.

امیری با اشاره بان اینکه  تا ۱۵ فروردین ماه به صورت مستمر و روزانه بر رستوران ها و غذا خوری ها نظارت می شود گفت: هدف از گشت و نظارت های بهداشتی را تامین سلامت شهروندان به خصوص مسافرین نوروزی است و  با کسانی که بخواهند امنیت غذایی مردم را به مخاطره بیندازند به شدت برخورد خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: طی این بازدید مقدار ۱۷۸ کیلوگرم گوشت و مرغ ناسالم کشف، ضبط و امحاء شد و توسط اکیپ نظارت ویژه بهداشتی با تعطیلی یک واحد از ادامه فعالیت یک رستوران متخلف جلوگیری به عمل آمد.

امیری از مردم خواست: هرگونه تخلف بهداشتی را با تلفن ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی درمیان بگذارند.

 

انتهای  پیام/ز

 

تعطیلی یک واحد  رستوران متخلف در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار