مشاور امور بانوان سازمان اوقاف؛

همه ما خوشه‌چین سفره کریمانه حضرت زهرا (س) هستیم / فاطمه (س) الگوی سبک زندگی اسلامی

معصومه فرزانه گفت: همه ما خوشه‌چین الطاف کریمانه حضرت زهرا (س) هستیم و بر همین اساس ایشان را باید الگوی کامل و جامع زندگی خود قرار می‌دهیم.

همه ما خوشه‌چین سفره کریمانه حضرت زهرا (س) هستیم / فاطمه (س) الگوی سبک زندگی اسلامیبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛معصومه فرزانه در مراسم طرح تعالی خانواده ویژه همسران کارکنان وبانوان همکار در سازمان اوقاف که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: باید از این فرصت استفاده کنیم و به رشد و تعالی معنوی خود بیندیشیم.

وی افزود: امروز در فضایی ملکوتی گردهم آمده‌ایم و از خداوند می‌خواهیم ما را در مسیری قرار دهد که رضایت او و عنایت حضرت زهرا(س) را به دست آوریم.

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) و حضرت معصومه (س) کرامات فراوانی داشته‌اند گفت: پدر بزرگوار مرحوم آیت‌الله مرعشی نجفی 40 روز در حرم حضرت علی (ع) بیتوته کردند و از خداوند خواستند قبر حضرت زهرا (س) را به ایشان نشان دهد، در مکاشفه‌ای که روز چهلم به او دست داد گفته شد حضرت راضی به این کار نیستند، اما برای زیارت می‌توانید به قم و حرم مطهر حضرت معصومه(س) بروید.

وی ادامه داد: همه ما خوشه‌چین الطاف کریمانه این حضرات هستیم و امروز این توفیق نصیبمان شده که به زیارت بانوی کرامت مشرف شویم.

فرزانه با اشاره به اهتمام مسئولان سازمان اوقاف برای تدوین برنامه‌های متناسب با کارکنان سازمان عنوان کرد: طرح تعالی خانواده ویژه همسران کارکنان سازمان اوقاف با همین هدف اجرایی شده و امیدواریم به همه اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار