رونمایی از 30 عنوان کتاب با موضوع شهید و شهادت در کردستان

معاون حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: امسال بیش از 30 عنوان کتاب با موضوع شهید و شهادت در برنامه‌ای با عنوان تازه‌های نشر در سال آینده رونمایی می‌شود.  

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ رمضان رسولی معاون حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران در سنندج گفت: در سال 96 بیش از 30 عنوان کتاب با موضوع شهید و شهادت تدوین شده که در برنامه‌ای با عنوان تازه‌های نشر در سال آینده رونمایی می‌شود.

وی افزود: پروژه احداث باغ‌موزه دفاع مقدس از برنامه‌های حفظ آثار استان است که چند روز پیش کلنگ‌زنی شد.

رسولی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را یک کار ارزشمند دانست و اذعان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهترین ظرفیت برای مقابله با توطئه‌های دشمنان بوده و این مهم نیاز به تلاش همه بخش‌ها دارد.

رئیس امور و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان نیز در این جلسه گفت: آموزش و پرورش به دلیل وسعت کمی و کیفی، برنامه‌های زیادی دارد. 

 توفیق احمدی به دو برنامه شاخص آموزش و پرورش در زمینه کنگره شهدای استان اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره 415 شهید دانش‌آموزی و اجلاسیه شهدای دانش‌آموز با حضور بیش از 900 مهمان از داخل و خارج از استان از برنامه‌های شاخص آموزش و پرورش پیرو برگزاری کنگره 5400 شهید استان است.

انتهای پیام/ د م

برگزاری اجلاسیه کنگره شهدای دانش‌آموز در کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.