رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور ؛

هیئت خراسان رضوی همیشه جز۳ هیئت برتر کشور است

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور گفت: خراسان رضوی بر اساس معیار و ملاک‌ها همیشه جزو هیئت‌های برتر کشور بوده است

هیئت خراسان رضوی جز۳ هیئت برتر کشوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی صمیمی درمجمع سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی افزود: هیئت خراسان رضوی از زمانی که من به عنوان رئیس هیئت مازندران فعالیت می‌کردم رقیب ما محسوب می‌شد، و یکی از هیئت‌های بود که همیشه ما را پشت سر می‌گذاشت.

وی گفت: هادی رضایی با تلاش و کوشش از ابتدایی که به عنوان ورزشکار، در زمینه قهرمانی و رده مربی و سرمربی گری در ورزش جانبازان و معلولین فعالیت داشت موثرترین نقش را در موفقیت هیئت استان داشت.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور افزود: راس نظام نگاه ارزشی و فرهنگی به ورزش معلولین و جانبازان دارد و هزینه ورزشکاران معلول از ورزشکاران سالم بیشتر است و در بخش جانبازان و معلولین نگاه باید وظیفه باشد و نباید به عنوان لطف به این موضوع پرداخت، الان تمام تلاش ما مرسوم کردن این نگاه استراتژیک است.

صمیمی افزود: پنج میلیون جانباز و معلول در کشور داریم و دومین کار نگاه ورزش همگانی است که اگر ورزش جانبازان و معلولین همگانی شود ابتدا به سلامت آنها کمک شده است و در بعد قهرمانی نیز نتیجه آن را خواهیم دید و باید با استفاده از قهرمانان بین معلولین و جانبازان موجی مثبت به راه بیاندازیم تا آنها را به سمت ورزش سوق دهد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین نکته توسعه ورزش بین معلولین و جانبازان سلامت جسم روح و سلامت اجتماعی است، باید معلولین احساس مفید بودن کنند با استفاده از دیگر ورزشکاران موفق معلولین‌ که گوشی‌گیر شده اند را به میدان بیاوریم.

انتهای پیام// ف.غ.

 

مجمع سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی

 

برچسب ها: هئیت ، ورزش ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.