رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران از تشکیل ۲۹۹ پرونده تعزیراتی برای واحد‌های صنفی متخلف در طرح نوروزی تعزیرات خبر داد.

محکومیت ۳۱۴ میلیونی فروشندگان متخلف در طرح نوروزی تعزیراتبهمن حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: در قالب طرح نوروزی تعزیرات در تهران از ۱۶ تا ۱۸ اسفند ماه به مدت ۳ روز، ۴۲ تیم تعزیرات حکومتی برای بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی، به سطح شهر اعزام شدند.

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه این گزارشات براساس اعلام نظر گشت‌های مشترک با حضور دستگاه نظارتی در سطح شهر تهران بود و تمام واحد‌های صنفی را شامل شده، بیان کرد: با توجه به نزدیکی شب عید، نظارت گشت‌ها بیشتر بر اقلام ضروری و مایحتاج مردم برای ایام پیش رو است و مناطقی که مورد هدف است، مراکز عمده عرضه کالا در سطح شهر است.

وی گفت: در این گشت‌زنی‌ها از ۷۰۱ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد و با احراز تخلف ۲۹۹ واحد صنفی، پرونده تخلفاتی تشکیل شد.

حسن بیگی تصریح کرد: در همین راستا به ۱۲۵ شکایت مردمی رسیدگی شد.

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران بیان کرد: در مجموع متخلفان به پرداخت بالغ بر ۳۱۴ میلیون و ۳۶۸ هزار ریال جریمه در حق خزانه دولت محکوم شدند.

وی در پایان عنوان کرد: فراوانی تخلفات واحد‌های صنفی به ترتیب مربوط به درج نکردن قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و گرانفروشی بوده است.

انتهای پیام/

بازرسی تعزیرات از 701 واحد صنفی در طرح نوروزی

برچسب ها: تعزیرات ، قوه قضائیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
با متخلفان باید برخورد جدی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
با متخلفان باید برخورد جدی شود
آخرین اخبار