میرکوهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

استقرار پایگاه‌های ثابت گشت سیار در پایانه‌های مسافرتی/ طرح نوروزی تعزیرات تا 15 فروردین فعال است

سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی کشور از اجرای طرح کشیک نوروزی تعزیرات از هفته آینده خبر داد.

استقرار پایگاه‌های ثابت گشت سیار تعزیرات در پایانه‌های مسافرتی و نمایشگاه‌های بهاره/ طرح نوروزی تعزیرات تا 15 فروردین فعال استعبدالعلی میرکوهی سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با توجه به سفرهای نوروزی مسافران و برپایی فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌هایی همچون بهاره بنا به رسم 8 ساله طرح کشیک نوروزی تعزیرات از هفته آینده اجرا می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی (15 فروردین) ادامه دارد و در صورت نیاز این تاریخ تمدید خواهد شد.

میرکوهی تصریح کرد: در این طرح تمام دستگاه‌های نظارتی همچون سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف، اتحادیه‌ها، بازرسان دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت و درمان حضور دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی کشور با بیان اینکه در اسفند ماه نمایشگاه‌های بهاره برپا خواهند شد، گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف و یا رسیدگی به شکایات مردمی، فایل ثابتی را در نمایشگاه‌های بهاره مستقر می‌کنیم.

میرکوهی افزود: با توجه به حضور روسای شعب در گشت سیار، در صورت هرگونه شکایت و یا مشاهده تخلفی در محل حکم صادر و متخلف جریمه خواهد شد.

سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی شکور تصریح کرد:‌ در پایانه‌های مسافربری فرودگاه‌ها و مراکز خرید در طول تعطیلات نوروزی، پایگاه‌های ثابت طرح نوروزی به صورت کشیک استقرار می‌یابند و با متخلفان برخورد می‌کنند.

وی در پایان افزود: قرار است به منظور اجرای طرح کشیک نوروزی تعطیلات جلسه‌ هماهنگی طی روزهای آینده با سایر دستگاه‌های نظارتی برگزار شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار