آمادگی 67 شرکت حمل ‌و نقل مسافربری استان ایلام در ایام نوروز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت:بیش از یک هزار و 400 دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی در ایام نوروز آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

آمادگی 67 شرکت حمل ‌و نقل مسافربری این استان در ایام نوروز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام بیان کرد: بیش از یک هزار و 400 دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی شامل اتوبوس، مینی‌ بوس و سواری کرایه ‌ای در این ایام آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.       

نرخ جابجایی مسافر ایام نوروز 97 در ایلام تغییر نمی کند

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار کرد: با توجه به اعلام دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای و به منظور رعایت حال مسافران نوروزی با هماهنگی‌ انجمن ‌های صنفی حمل و نقل مسافر و رانندگان، در نوروز 97 همراه با سراسر کشور تغییر و افزایشی در نرخ جابجایی مسافر در استان ایلام نخواهیم داشت.

دلخواه گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با استقرار گروه های ثابت و سیار و ماشین ‌آلات سبک و سنگین در ایام نوروز در جاده‌های استان به مسافران و گردشگران خدمت‌ رسانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: احتیاط، صبر و حوصله در حین رانندگی و مسافرت از بسیاری از حوادث ناگوار و تصادفات جلوگیری می‌کند، لذا از رانندگان و گردشگران نوروزی در خواست می کنیم با رعایت قوانین سلامتی و نشاط در سفرها، ایام خوشی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورند.

 

انتهای پیام/با

 

کشیک‌ های نظارتی اداره کل  راهداری همزمان با آغاز طرح نوروزی

برچسب ها: نوروز ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.