حسینی:

۱۲ روستای تفرش گاز رسانی می‌شوند

نماینده مجلس آشتیان، تفرش، فراهان از قول مساعد وزیرنفت برای گازرسانی به ۱۲ روستای تفرش خبرداد.

با مساعدت وزیرنفت ۱۲ روستای تفرش گاز رسانی می‌شوند

حسینی نماینده مجلس آشتیان، تفرش، فراهان در مجلس شورای اسلامی در جریان سفر ده گردشی همراه مسئولان تفرش به ۳ روستای فرسمانه جلایر و کندج و افتتاح طرح آبخیز داری روستای فرسنامه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: با هماهنگی‌هایی که با آقای زنگنه وزیر نفت انجام شده قول مساعدت در خصوص گاز رسانی به ۱۲ روستای تفرش که از نعمت گاز بی بهره اند گرفته شده است.

حسینی با اشاره به بهره برداری از طرح آبخیزداری منطقه فرسنامه تفرش گفت: اعتباری سال ۹۶ حدود ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی برای طرح آبخیزداری صرف شده است.

وی اضافه کرد: آبخیزداری و ایجاد یکسری منابع آبی و قنوات منطقه برای جلوگیری از فرسایش آب این مناطق که باعث تخریب این روستا میشده کار بسیار ارزنده‌ای بوده است.

نماینده مجلس آشتیان، تفرش، فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال گذشته ۵۰۰ میلیون اعتبار به کشاورزان تفرش علی الخصوص روستای فرسمانه در خصوص سرمازدگی درختان انار داده شد.

وی با بیان اینکه اگر مردم فرسنامه راضی به عقب نشینی ازکوچه‌ها و معابر شوند برای طرح هادی این روستا بودجه تصویب می‌کنیم بیان کرد: در خصوص واگذاری زمین به اهالی به روستای کندج هم مقرر شد منابع طبیعی طبق قانون  اردیبهشت سال آینده  ۲ هکتار زمین به اهالی این روستا واگذار کند.

میرزایی فرماندارتفرش هم گفت: با توجه به صعب العبور بودن مناطق روستایی در اعتبارات سال آینده بحث زیر بنایی شبکه آب شرب بهداشتی روستای فرسمانه لحاظ می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه امسال ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار به راه روستایی فرسمانه اختصاص پیدا کرد افزود: این روند در سال آینده هم ادامه داردو برای امنیت این روستا هم دو دوربین مدار بسته در ورودی و خروجی نصب می‌شود و مقرر شده نیروی انتظامی هم گشت ویژه بگذارد.

طرح آبخیزداری منطقه فرسنامه تفرش به منظور احیای کشاورزی این منطقه باحضور مسئولان و حسینی نماینده مجلس تفرش، فراهان آشتیان در مجلس به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج


گاز رسانی به ۱۲ روستای تفرش با مساعدت وزیرنفت انجام می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.