درحاشیه سفر معاون وزیر ارشاد به جنوب کرمان؛

مجروح شدن ۴ خبرنگار بر اثرواژگونی خودرو

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت:خودروی حامل خبرنگاران شهرستان جیرفت در محور جیرفت - ️کهنوج دچار حادثه شد.

مجروح شدن ۴ خبرنگار جنوبی براثرواژگونی خودروبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان گفت:عصر امروز خبرنگاران شهرستان جیرفت جهت افتتاح سینما شوباد کهنوج به همراه معاون حقوقی و امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال حرکت به سمت کهنوج بودند.

وی افزود متاسفانه حدود ساعت ۱۶ حوالی روستای میثم آباد در محور جیرفت -کهنوج خودروی حامل خبرنگاران از جاده منحرف شده ودراثر واژگونی خودرو سه نفر از خبرنگاران و راننده خودرو دچار آسیب دیدگی شدند.

همچنین دکتر حجت میرساردو جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات از سلامت عمومی خبرنگاران خبر داد و افزود: خوشبختانه حال عمومی سه خبرنگارحادثه دیده وسرنشین خانم دیگر ونیز راننده خودرو مساعد می‌باشد.

وی افزود:یکی از خبرنگاران از ناحیه مهره گردن دچار شکستگی و جابجایی شده و نفر دوم دچار شکستگی مهره کمر و یکی دیگر از خبرنگاران  از ناحیه صورت زخمی شده و دیگرسرنشین خانم خودرو دچار شکستگی کتف شده است، راننده خودرو دچار کوفتگی شده و مشکل خاصی ندارد.

دکتر میرساردو تصریح کرد: دوخبرنگاری که از ناحیه مهره کمر و گردن دچار شکستگی شده اند در اولین فرصت ممکن و بعداز انجام اقدامات مورد نیاز برای عمل جراحی آماده می‌شوند و خبرنگار سوم وسرنشین خانم خودرو و راننده هیچ جراحی نیاز نداشته و پس از مطمئن شدن از سلامت آن‌ها ترخیص می‌شوند.

حجت میرساردو با بیان این موضوع که دستگاه سی تی اسکن یکی از دستگاه‌های حساس بیمارستان می‌باشد اظهار کرد:فاصله زمانی مراجعه هر بیمار برای سی تی اسکن حداقل باید نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه باشد، چون عکس گرفته شده از بیمار قبل باید پردازش شود لذا از همراهان محترم بیماران مراجعه کننده خواهشمندیم برای مراجعه به سی تی اسکن صبور باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از تمامی کارکنان و پرسنل خدوم بیمارستان امام خمینی جیرفت بویژه بخش اورژانس برای رسیدگی به موقع و خدمات دهی مناسب به خبرنگاران حادثه دیده تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است مشکل بیمه خبرنگاران یکی از مشکلات بزرگ درحوزه رسانه ای کشور ونیز استان کرمان است واغلب خبرنگاران از نعمت بیمه محروم هستند که باید فکری اساسی برای آن شود.
انتهای پیام/ح

خودرو خبرنگاران جنوب کرمان واژگون شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار