ناامید کردن مردم یکی از کارهای اصلی دشمن است

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: بزرگ‌ترین تهدیدی که کشور ما را مورد تهدید قرار می‌دهد و یکی از کارهای اصلی دشمن است ناامید کردن مردم ما است.

ناامید کردن مردم ما یکی از کارهای اصلی دشمنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سیدیعقوب‌ محمدمرادی،مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در نخستین یادواره شهدای صنعت آب و برق استان همدان ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا برای این است که همه این راه نورانی شهدا را ادامه دهند و فراموش نکنند.

وی با اشاره به شهدای صنعت آب و برق ادامه داد: در شرایط کنونی بهترین راه در حوزه ترویج ایثار و شهادت این است که جایگاه شهدا و ایثارگران را بزرگ بشماریم.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با بیان اینکه امید است در یادواره‌های شهدا سالن سرتاسر از نوجوانان و جوانان پر شود، ابراز داشت: ما باید این امانت را به نسل‌های بعدی خوب منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از اقدامات و خاطرات ایثارگران هنوز در سینه‌ها مانده است، گفت: ما وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس را حفظ کنیم.

محمدمرادی با اشاره به برنامه‌های دیگر دشمن از قبیل جنگ‌های نیابتی و حیله‌ها عنوان کرد: بزرگ‌ترین تهدیدی که کشور ما را مورد تهدید قرار می‌دهد و یکی از کارهای اصلی دشمن است ناامید کردن مردم ما است.

وی با اشاره به اقدامات و پیشرفت‌های صنعت آب و برق بعد از پیروزی انقلاب ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب ظرفیت برق کشور از 10 هزار مگاوات به بالای 70 هزار مگاوات رسیده است.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران یادآور شد: در حال حاضر 6 کشور دیگر از صنعت برق کشور ما استفاده می کنند و تعداد سدهای بزرگ ما به بیش از 200هزار سد رسیده است.

وی با بیان اینکه در تمام حوزه‌ها ما به پیشرفت‌هایی رسیده‌ایم، گفت: نباید اجازه دهیم که دشمنان عملکرد نظام را زیر سوال ببرند و باید با منطق و عملکرد از نظام و انقلاب دفاع کنیم.

محمدمرادی با اشاره به وجود 21 هزار ایثارگر در صنعت آب و برق ادامه داد: اگر می‌خواهیم در این راستا حرکت کنیم باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ادامه دهیم و یادواره‌های شهدا و طرح سپاس را که بازدید از خانواده‌های شهدا است، اجرا کنیم.
وی با تأکید بر نامگذاری تأسیسات و ... به نام شهدا گفت: این تأسیسات باید با نام شهدا نورانی شود که آیندگان نیز این راه را بشناسند.
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با اشاره به اینکه استان همدان همواره برای ما یک الگو بوده است، بیان داشت: این استان ترانزیت دفاع مقدس بود و چه نیروهای دلیر و شجاعی که از این استان اعزام شدند و حماسه آفریدند.

وی با اشاره به اربعین حسینی تصریح کرد: امروز نیز مردم به صورت خودجوش در اربعین راهی کربلای معلی می‌شوند که این حرکت بسیار پسندیده است و نیروهای صنعت آب و برق نیز تأمین خدمات این مهم را برعهده دارند.

انتهای پیام/خ

یکی از کارهای اصلی دشمن ناامید کردن مردم  است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.